marinnyc5.reismee.nl

Laatste Dag

Mijn laatste dagje hier .... nou ja, half dagje ... Zodra ik ontbeten heb, pak ik mijn koffer en ga nog even naar midtown. Nog even het rijtje etalages af om zeker te weten dat ik er niet een vergeten heb ...

(het weer is een stuk minder mooi, vandaag!)

Voor de zoveelste keer in de subway staat er iemand voor me op. Lol, ik krijg een ouwe kop, zeker ... ik maak er in ieder geval dankbaar gebruik van.

(er zijn hier veel halve nummers!)

Laat ik eens bij Macy's beginnen en dan naar het noorden lopen langs 5th Avenue, met Barneys en Bloomeys op het eind.

Maar daar kom ik wederom niet aan toe. Tegen die tijd willen mijn voeten niet meer.

Nou, Bloomingdale heb ik nog van de overkant gezien, maar de etalages zagen er niet uitnodigend genoeg uit om voor over te steken, vooral niet omdat de subwayhalte aan mijn voeten lag en mijn maag verlangde naar Bryant Park.


Over het algemeen vond ik de etalages wat low key dit jaar, zeker bij vergeleken vorig jaar. Toen spande Barneys absoluut de kroon, maar ja, die heb ik dit jaar weer eens niet kunnen vinden, dus ik weet niet wat zij hadden .... dat ga ik op het internet nog eens nazoeken.


Een laatste lunch met wederom uitzicht op jongleurs en dan moet ik echt naar huis. De terugweg verloopt vlot en voor ik het weet zit ik weer op mijn eigen bank met mijn eigen katten om me heen .... dat is weer veel te snel omgegaan!

Meer foto's hier

Reacties

Reacties

philippe

Heerlijk voor ons om jouw verhalen te lezen , spijtig dat het voor u al weer voorbij is. Wij beginnen aan onze voorbereiding en nemen wat mee uit jouw verhalen . Maar eerst nog een weekje Praag met de kerstdagen en dan volop genieten van de voorbereidingen voor deze zomer. Bedankt

Marian DH

Ik kon niet eerder reageren...
Ooow wat is dat vlug voorbij.... en wat heb ik weer heerlijk met je mee kunnen lopen door NY verfraaid met al je mooie gefotografeerde illustraties...
Zo kom je zeker wel in de kerstsfeer!
Heel erg bedankt dat ik je verhalen kon lezen... ik krijg ook steeds meer zin om daar eens rond te stappen, effe nog flink doorsparen...
Fijne Kerstdagen, Gelukkig Nieuwjaar en een een reisvol, voorspoedig en gezond 2016
liefs Marian DH

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!